vrijdag 18 mei 2018

kiekeboe ....


Hallo allemaal,

Eerst wil ik je bedanken voor de leuke reactie op mijn vorige kaart. Ontzettend leuk dat je moeite neemt om een berichtje achter te laten. Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met het patroontje wat ik al heb gebruikt en gelinkt van Marleen (Bedankt). Ik blijf het leuk modeletje vinden en zovele met mij want op pinterest kom je ze overal tegen. De koala's zitten lekker verstopt achter de bladeren en het effect des te groter wanneer ze te voorschijn komen. Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden, bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.

Lieve groet,
Petra

4 opmerkingen:

  1. Deze slidecard is écht supergaaf Petra.... wat een leuk idee om de koala's uit de bloemen tevoorschijn te laten komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart !!!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh wat is die leuk.
    Altijd verrassend zo'n type kaartje, je weet nooit wat er tevoorschijn gaat komen.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra