dinsdag 27 november 2018

Eline's Cute Animals - My Winter Favorites nr 4

Goedemorgen allemaal,









Ja, vandaag weer een kaartje van mij en dit keer dinsdag diertjes dag van mijn favorite  diertjes van Eline, bij bij Gerdine en Linda 
Bij mij op de vierde plek staan de penquins. Met dit keer een andere doorkijkkaart dan die van vorige week. Ook deze kaart kan je gewoon plat versturen. 
Morgenavond kom ik weer bij jullie allemaal een kijkje nemen om te zien welke mooie creaties jullie hebben gemaakt en wie er bij jullie op 4 staat.



Lieve groetjes,
Petra

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, leuk met de familie pinguin binnenin!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart met de pinguïns leuk met zo'n doorkijkje bij staat de poes vandaag erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met deze verrassende binnenkant. Heel leuke winterse doorkijkkaart met de familie puinguin.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Doorkijkjes zijn echt gaaf!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt ook al zo'n gezellig tafereeltje gemaakt. Leuk hè de pinguïns? Bij mij deze week ook in de top 5. Ik ben benieuwd naar volgende week! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk verrassingskaartje is het zo. Heel leuk gedaan. En die pinguins blijven schatjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk zo met de doorkijk:) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra