woensdag 28 november 2018

Nog even een herfstkaart tussen al de kerstkaarten.



Goedemorgen allemaal,

Het begint bijna eng te worden maar ook vandaag weer een kaartje van mij. Deze kaart heb ik gemaakt als gastdesigner voor Cheerfull sketches. Ik had in de maand september meegedaan met de challenge. Met mijn gewonnen prijs, mag ik 3 digi's uitzoeken wat ik overigens nog steeds moet doen en de vraag of gastdesigner wilde zijn. Mijn antwoord op deze vraag was niet zo moeilijk en dit is mijn uitwerking geworden.

Ik heb de digi niet helemaal gebruikt, vond het leuk om een deel te gebruiken. De volgende kleurtjes heb ik gebruikt:
Hoed 194-217-219-121-wit
Zonnebloem 115-109-107
Blad 267-112-171
Gezicht 190-131-132-103
Haar 280-180-182-268     280-176-
Zwart 199-281-235-230 wit
Jasje 161-156-162-154

Dit keer weer eens mijn Faber Castell potloden gebruikt. Ik vind het wel leuk om een beetje af te wisselen want elk portlood is toch weer anders in het gebruik

Ik wens jullie alle nog een fijne dag.
Lieve groet,
Petra

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt Petra ! Wat leuk dat je GDT mag zijn ! Gefeliciteerd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om maar een deel van de digi te gebruiken, zo lijkt het een totaal ander plaatje. Wat een leuk herfstachtig geheel heb je ervan gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige herfstkaart met een superleuk stempeltje, wat je weer zoooo mooi hebt ingekleurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra