donderdag 14 november 2019

Beccy’s Place L = layering



Goedemorgen allemaal,

Ja vandaag laat ik weer wat zien uit de advent collectie. Deze heb ik helemaal zelf ontworpen met mijn Silhouette programma.  Vorige week bij de Action een setje gekocht van een  geurkaars met flesje en geurstokjes.  Voor de geurkaars moet ik nog een ontwerp maken. Lekker in de weer geweest met  een aantal malletjes zo ook de leuke alpaca van Marianne Design. 
Ik ben ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Al deze leuke dingen maken en de Month of Holiday Cards Challenge bij Beccy ben ik deze dagen helemaal in mijn element. 
Tot snel en lieve groetjes,
Petra

Good morning ,

Today I will show you something   from the advent Collection. I designed this completely myself  with my Silhouette 
program. Last  week I bought a set from the
 Action it included a candle with a bottle and some sticks. I still haveto make a design for the candle. 
I have been busy with a number of  dies, including the fun alpacafrom Marianne Design.
 I am curious if you like it. Making all these fun things and the Month of Holiday Cards Challenge at Beccy
 these days I am A very happy person.
 See you soon hugs,

 Petra


 

7 opmerkingen:

  1. Ook toevallig Petra allebei met dezelfde stans bezig geweest en de lama staat er ook prachtig bij! Ik heb nog nooit in het echt gezien hoe een Silhouet werkt, wel op internet natuurlijk maar zie dat jullie er hele mooie dingen mee maken., heerlijk om zo in je element te zijn met je hobby!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dit super leuke kaarten/doosjes.
    Mooie figuurtjes erop en heel leuk aangekleed.
    Een mooi geschenkje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I hopped over from Beccy's Place to see what you had made. What a clever idea and that llama is super cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap dat je er happy mee bent, het ziet er prachtig uit Petra. Knap om dit te bedenken en uit te voeren. Heel feestelijk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk kadootje is dit zeg, echt prachtig gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your Christmas llama, Petra, it's very cute! You did a wonderful job constructing it from all those little pieces, I like the different colours you used. The snowflake frame is beautiful and gives your project a lovely lacy look. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra