zondag 10 november 2019

Wens jou een Magische Kerst....

Goedemorgen allemaal,




Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen en ik wil de mensen bedanken die een berichtje hebben achtergelaten op mijn vorige post. Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij kleuren met potloden. We mochten weer een leuke digi uitzoeken om mee te werken. Onze sponsor is dit keer doctor digi en ik heb deze leuke dame uitgezocht. Ik heb haar gekleurd met mijn prisma potloden en de volgende kleurtjes heb ik gebruikt:
Blauw 901-1025-1079-1024-1023
Huid: 943-939-927-140
Rood: 1030-926-928-1014
Groen: 908-909-1096-120

De achtergrond heb ik gemaakt met distress inkt en de kerststerren zijn van crea lies. De inkt paste perfect bij de blauwe kleur van de jurk. De vleugels heb ik bewerkt met een witte gelpen waardoor het net lijkt of haar vleugels in de glitter zitten.

Ik zou zeggen pak lekker je kleurpotloden en kleur gezellig mee.


Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes,
Petra

How nice that you come back and take a look again on my blog. I want to thank the people who left a message on my previous post. Today start a new challenge on our blog coloring with pencils. We were allowed to choose a nice digi to work with. Our sponsor of this Month is doctor digi. I have chosen this nice lady. I colored her with my prisma pencils and I used the following colors:

Blue 901-1025-1079-1024-1023
Skin: 943-939-927-140
Red: 1030-926-928-1014
Green: 908-909-1096-120
I made the background with distress ink and the Christmas stars are from crea lies. The ink matched perfectly with the blue color of her dress, On the wings I made White spickels with a white gel pen which makes it look like her wings are in the glitter.

This card I Will upload on the challence by Beccy’s the G of glitter.
Have a nice day and see you soon.
Hugs,
Petra

9 opmerkingen:

  1. What a fun image Petra, I love her! You've done an amazing job with the colouring, it must have taken a long time to add all those individual pencil strokes. Love the glittery wings. Great choice of dies for the mats too, the stitched edges make a very nice border. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is geweldig Petra, ik had deze digi nooit durven kiezen en ben voor heel veilig gegaan deze keer, maar je kaart is geweldig geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke grappige kaart met deze digi!
    Prachtig ingekleurd.
    De vleugels zijn mooi doorschijnend geworden, toppie.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat een grappige stempel. Zo mooi ingekleurd.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke digi heb je gebruikt Petra. Heel mooi ingekleurd en ook de achtergrond met sterretjes is leuk gedaan. Een mooie kaart met een vleugje humor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappige digi ! Leuke kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha wat een schitterende kerstkaart met humor (dat is dr Digi wel toevertrouwd!)
    Je hebt de kerstfee écht prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie vrolijke kerstkaart heb je gemaakt Petra.
    Je kleurwerk is ook weer top en die mooie achtergrond ook erg leuk gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra