donderdag 6 september 2018

Kerstkaart ....



Goedemorgen allemaal,


Zo de eerste Volle week zit er voor weer bijna op. Vandaag een kerstkaart inde aanbieding met als layout de sketch  van.... Ik heb er een shakerkaart van gemaakt en de leuke nieuwe stans het rendier.

Zo morgen nog één dag werken en dan ga ik zaterdag met moeders en mijn meiden gezellig naar de beurs in Rijswijk. Deze is niet zo groot en voor moeders beter te bewandelen. Zijn er nog meer dames die naar de beurs gaan? Ik vind het de laatste jaren flink achteruit lopen de aantal bezoekers van de beurzen, ik denk dat wij allemaal internet goed gebruiken. De pre-orders en natuurlijk Aliexpres 
Een oude blogvriendi zei jaren geleden al waarom zou ik intree betalen voor een beurs terwijl ik het op internet kan bestellen.


Ik wens jullie alle een fijne dag en tot de volgende keer.

Lieve groet,

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie uitwerking van de sketch bij Cheerful sketches. Dankjewel! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig kaartje met dit rendier. Veel plezier op de beurs! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje met onze rudolph prominent in de spotlight!
    Mooi gemaakt Petra! Heel veel plezier op de beurs!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart Petra. Leuk met een schudgedeelte erop en Rudolf ervoor op. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart heb je met het rendier gemaakt!
    Goed idee om er een schudgedeelte achter te doen.
    Koop ook veel via het internet maar vind het toch ook wel heel gezellig om na een beurs te gaan. Ben al lang niet meer in Rijswijk geweest nu ook niet denk ik ben vorige week in Den Bosch geweest.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een cute rendier! Leuke kerstkaart ook! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige shakercard!! Maar het thema CAS mis ik wel een beetje ;-)
    Dank je wel voor je inzending Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met een gaaf rendier!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kerstkaart! Fijn dat je meedoet met de schets van Cheerful Sketches!
    Nancy DT CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Petra, dit is een pracht van een kaart!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra