zaterdag 29 september 2018

Watervalkaart maar dan anders.-.-.-.-

Hallo allemaal,






Vandaag laat ik jullie deze gave watervalkaart zien en ik heb overal foto's van gemaakt zodat jullie deze kaart ook kunnen maken als je het leuk vindt.




























 De rillijnen op elke 1 cm rillen
  plak het desingpapier op het  bruine cardstock waar je al eerder het plakband heb opgeplakt.                                                                                         

                                                                                          
                                                                                    








                                                                                                                                                       
                                                                                  plak je witte 8,5 x, 8,5 met je tekststempel op het bruine  cardstock 

   
  plak op elke rillijn tape                                                                                                                                    
                                                                                  
                                                                                 Nu plak A en B van groot naar klein op de randjes tape            












                                                                                      Nu keer je bovenstaande afbeelding om en plakt      aan de randen foamtape.        









                                                                                  Vervolgens plak je dit op je basiskaart.
Nu kan je alles naar eigen inzicht versieren.
ik heb met een cirkelpons een klein cirkeltje uit het disignpaier gehaald en dit ook bij het witte kaartje van 8,5,x 8,5









Ik hoop dat jullie het leuk vinden en een keer deze kaart gaan maken, is superleuk om te doen.
Fijn weekend verder.
Lieve groetjes,
Petra

2 opmerkingen:

  1. Hoi Petra, ik heb heel wat moois gemist op je blog zie ik! Dit is een heel leuke watervalkaart, ga ik zeker eens maken. Trouwens ook de 'originele' watervalkaart moet ik weer eens op mijn lijstje zetten... Probeer weer vaker langs te komen bij je! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!
    Bedankt voor je uitleg.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra