zondag 9 september 2018

kerstkaart ....




Hallo allemaal,

Gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog.
Zoals je hebt kunnen lezen ben ik zaterdag naar de beurs geweest en wat viel het tegen. Het was een heel stuk kleiner dan een paar jaar geleden en miste een aantal standhouders. Wel een dagje er even tussenuit met mijn moeder en de meiden en dat was wel heel gezellig.   Wat ook heel leuk was, dat ik Nicolette tegen kwam.  Als je dit leest, ik vond het heel leuk om je een keer te zien en gesproken te hebben. Ook ik ben overstag gegaan om Distress Oxide te kopen en ‘ s avonds ermee aan de slag gegaan. De leuke ster heb ik ook op de beurs gekocht en is van craft emotions.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

Lieve groetjes,
Petra

5 opmerkingen:

  1. Hai Petra,

    Mooi kaartje heb je gemaakt. Super toffe sterren!

    Jammer dat de beurs tegenviel. Ook voor de standhouders was het een enorm rustige beurs..... Echt zo jammer. Wel leuk dat jij mij herkende en dat we elkaar nou eens in het echt gezien hebben en dat we even tijd hadden om te kletsen! Zo leuk!

    Een goede week weer!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je Nicolette ontmoet hebt Petra..... is het bezoekje aan de beurs toch nog waardevol geweest :).
    Je kaart met je nieuwe aanwinst is écht prachtig. Wat een schitterende stans!
    Mooie kleuren heb je gebruikt.
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In ieder geval eengezellig dagje gehad en een mooie stans gescoord, mooie kaart! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra