zondag 14 april 2019

Birdie....




Hallo allemaal,

Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Bedankt weer voor de leuke en lieve reacties op mijn vorige kaarten.  Ik lees ze altijd met veel plezier maar dat zal voor jullie niet anders zijn.

Vandaag een kaartje met de vogeltjes van Marianne en een kaartje om zomaar te versturen. Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van de Egel (challenge april ), daar vragen ze dit keer om Sunburst. Mijn vorige kaart was ook dit model, ik was alleen vergeten om het te uploaden, dit alsnog gedaan.
Je kan deze geweldig mal van de de vogeltjes winnen. Ik heb deze mal dan al maar mijn moeder nog niet. Zij hebben alleen een AOW-tje en sommige mallen zijn toch behoorlijk aan de prijs. Dus mocht ik deze maand de gelukkige vogel zijn die deze prijs mag winnen dan gaat deze mal naar moeders.


Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag, geniet van het zonnetje en tot snel maar weer.

Lieve groet,
Petra




6 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje met die leuke vogels van Marianne Design, super leuk gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een vrolijke vogeltjeskaart.
    Mooi met de zonnestraaltjes op de achtergrond en de mooie bloemen op de voorgrond.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is deze kaart, zo gaaf met die bloemen en vogels!
    Mooi gedaan Petra.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart "straalt" vrolijkheid en zonneschijn uit Petra. Hij is erg leuk geworden.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De vogels zijn prachtig en ja...als je die gebruikt is je kaart natuurlijk ook prachtig!
    Wat zou het leuk zijn als je de mal voor je moeder kon winnen!!! Heeft zij ook een blog?
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra