vrijdag 5 april 2019

Starburst.....



Goedenavond allemaal,

Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog en bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige post. Wat verlang ik naar de zomer met alle dagen zon en een temperatuur dat je zonder jas naar buiten kunt gaan.
Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij de De Egel (april 76) en ik wil hier graag aan meedoen. Je kaart moet voldoen aan starburst. 

Over 5 dagen start er weer een nieuwe challenge bij ons blog kleuren met potloden. Dus kom op 10 april gezellig een kijkje nemen om te zien wat voor mooie voorbeelden er weer zijn gemaakt. Ook zal ik mijn voorbeeld laten zien op mijn eigen blog.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend met veel zon en niet al te veel wind.

Lieve groetjes.
Petra

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke zomerse kaart !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je snel:).
    Prachtige kaart!
    Wordt er vrolijk van, en krijg zin aan de zomer.
    Heel leuk gedaan!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke vrolijke zomerse kaart!!
    liefs en een fijn weekend Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja... palmen en teenslippers, ik heb er ook zin in, kom maar op met dat mooie weer. Van deze zonnige kaart kikker ik in ieder geval al een beetje op van het huidige saaie weer, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra