zondag 21 april 2019

Pasen.....




Hallo allemaal,

Wat gezellig dat je weer een kijkje komt menen op mijn blog. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de mooie mal van Joy die ik bij de Egel heb gewonnen. Ik was zo ontzetten blij en verrast, ik ben ook meteen de volgende dag ermee aan de slag gegaan en ik wist ook meteen welke andere mallen ik ging gebruiken. Deze kaart was dan ook binnen ene poep en scheet klaar. Verder was het nog een super verrassing omdat ik nog een mooi paperback en leuke 3D plaatjes erbij heb gekregen. Ik wil dan ook via deze weg de Egel ontzettend bedanken voor deze geweldige prijs en het snelle opsturen. Nu kon ik toch maar mooi dit kaartje maken voor de Pasen.

Ik wens jullie allemaal nog een heel fijn weekend en geniet lekker van het weer. Ik ga nu lekker even wandelen met de hond.

Lieve groet,
Petra





11 opmerkingen:

  1. Leuk voor je dat je zo'n mooie mal gewonnen hebt.
    En meteen gebruikt en een prachtige kaart mee gemaakt.
    Een vrolijk paaskaartje.
    Fijne paasdagen en geniet van de hondenwandeling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Petra! Ik had dezelfde mal met een bloghop gewonnen maar die kaart is nog niet af. Moet ik toch opschieten anders duurt het weer een jaar, haha! Maar het eigenlijk te mooi om binnen te zitten... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met die mooie stans die je gewonnen hebt Petra. Lief die zachte kleurtjes en leuk om te combineren met die lieve diertjes.
    Geniet morgen ook nog lekker.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je een prijs hebt gewonnen en wat een leuke kaart heb je er mee gemaakt.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die gewonnen stans komt goed van pas :). Je hebt er een schitterende Paaskaart mee gemaakt Petra; top!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie paaskaart heb je gemaakt met je gewonnen mal, super leuk gedaan!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke paaskaart en leuk dat je de gewonnen mal meteen laat zien aan ons!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig dat je zo'n mooie stans hebt gewonnen had het gezien op het blog en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt Petra! veel plezier ervan zien we vast jaarlijks wat van terug! Je vroeg op mijn blog wat voor stans er onder de bloemen zat die is van Sizzix Thinlits nr. 660220. maar stond ook op mijn blog hoor, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf!!! dat je de mal hebt gewonnnen!! Gefeliciteerd :-D
    Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke paaskaart, Petra! En wat leuk dat je zo'n mooi prijzenpakket hebt ontvangen van De Egel! Kon je meteen mooi mee aan de slag!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra