zondag 18 februari 2018

Lekker knutselen met Nora



Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie mijn blog weer bezoeken. Afgelopen week geen tijd gehad om te bloggen dus ik heb waarschijnlijk een hoop mooie kaarten gemist. Ik hoop deze week een inhaalslag te maken en jullie blog bezoeken. Gisteren lekker met mijn jongste dochter (12 jaar)/kaartjes zitten maken.

Wij zijn lekker in de weer geweest met de diertjes van Marianne Design. De roze kaart is gemaakt door Nora en vind de kaart zo mooi geworden een super trotse mama.

Er komt deze week nog meer.

Lieve groetjes,
Nora en Petra

9 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke en lieve kaarten!! Petra :-D
    Je mag zeker trots zijn op je dochter, hele mooie kaart!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze schattig die kaarten en wat gezellig om zo samen aan de knutsel te gaan. Nora's kaart doet niet onder voor die van mama, ze heeft zeker talent. Zeker vaker zo samen knutselen :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig zo samen knutselen met je dochter, mijn zonen hebben er geen omkijken naar... :(
    Zeker mag je trots zijn op je dochter en Nora mag trots zijn op haar supermooi gemaakte kaart.
    P.S. als je met de Te Gekke Krijtjes en een stencil/mask werkt, inderdaad niet te nat werken hoor, dan kruipt de terpentine er onder door. Ik vind het zelf fijn om met een pipetje te werken, één druppeltje op het krijtje, met je tissue over het krijtje vegen en daarna over het mask, succes! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn jullie kaartjes leuk geworden!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig samen met je dochter aan de knutsel. Jullie hebben supermooie kaartjes gemaakt!...Vind de kaart van Nora net ietsjes mooier omdat ze roze heeft gebruikt en dat is toch wel een favoriete kleur van mij.
    Ben benieuwd wat jullie nog meer gemaakt hebben.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een prachtige kaart maakte Nora ! Jij ook hoor !
    Altijd leuk om samen te knutselen he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben jullie prachtuge kaarten gemaakt. Ik vond ze alle twee super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat superleuk dat je lekker met je dochter kaartjes hebt gemaakt. Ik hoop ook zo dat Sarah dat ook leuk gaat vinden als ze wat ouder is. En wat heeft Nora een beauty van een kaart gemaakt zeg, heel knap gedaan! Ik vind roze met zwart toch altijd zo gaaf, geeft een moderne uitstraling. Enneh..jouw kaart is ook een plaatje trouwens, zou jou bijna vergeten...hihi.. Nee hoor, kan me voorstellen dat je heel trots bent op Nora!

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra