zondag 11 februari 2018

Nieuwe Challenge




Goedeavond allemaal,

Gisteren is er weer bij Kleuren met potloden een nieuwe challenge begonnen. Deze keer hebben we een bingo en ontvingen wij een leuke digi  van The paper shelter onze sponsor deze maand.
Ik was opslag verliefd op de saxofonist, deze heb ik ingekleurd met mijn Luminance potloden. 
Voor de liefhebbers de onderstaande kleurtjes heb ik gebruikt

Huid 866-872-821-832
Vest/strik/schoenen 039-025-015Haar 407-069-036Saxofoon 069-036-034Broek 009-508-004-Hoed 009-866Bril 866-872Overhemd 842

Ik zou zeggen pak lekker je kleurpotloden en doe weer gezellig mee. Kijk wel even op onze site want je moet wel voldoen aan de bingo.

Lieve groet,
Petra

6 opmerkingen:

  1. Geweldige digi !
    En wat een top kleurwerk !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Petra!
    Wat heb je de saxofonist mooi ingekleurd
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Petra :-D
    En supermooi ingekleurd!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaah dit is echt prachtig gemaakt Petra!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke layout op je kaart en wat heb je die broek prachtig gekleurd, wauw! grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra