donderdag 1 februari 2018

Penguins van Polkadoodles




Hallo allemaal,


Wat gezellig dat jullie weer een kijkje komen nemen vandaag laat ik jullie de digitale stempel 
"2 Cute Christmas Penguins" van Polkadoodles zien. Ik heb ze beide gebruikt en ingekleurd. Dit keer afgedrukt op craft en de bomen en de sneeuwheuvels er zelf bijgetekend. De sneeuwvlokken en sneeuw op de takken is gezet met mijn witte gelpen dit geeft toch het meest witte effect. Verder alleen de mal van Crealies gebruikt.

Voor de liefhebbers dit zijn de kleurtjes die ik heb gebruikt, staan op het blog kleuren met potloden.



Doen jullie nog gezellig mee met onze challenge want het is zo weer de 10e en start alweer de volgende.
Bedankt weer voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer, fijne dag.



7 opmerkingen:

  1. Wat heb je er weer een schitterend tafereeltje van gemaakt Petra! Top gedaan..... jaloersmakend mooi ;).
    Fijne dag.
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart Petra!
    Mooi de achtergrond erbij gemaakt zo wordt het echt een geheel.
    Vind dat altijd zo mooi....maar durf daar nooit zo goed aan te beginnen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een fantastisch mooi kaartje.
    Zo lief, die donzige pinguins.
    Prachtig kleurwerk.
    Ook de achtergrond ziet er geweldig mooi uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wauw, Petra..... Wat heb je deze schatjes weer geweldig gekleurd! Het is een genot om naar te kijken, zo mooi! Je achtergrond is ook fantastisch gelukt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even een reactie plaatsen bij mijn eigen reactie. Bedankt voor je leuke reacties bij mijn kaarten. Ik heb (al jaren geleden) een kleurcursus ingekocht bij Kit & Clowder. Ik heb de eerste vier lessen ongeveer gedaan, maar zag nu dat de online leeromgeving helemaal nieuw is... Da's wel goed, kan ik ook weer opnieuw beginnen. En jij? Waar heb jij zo mooi leren kleuren?

      Liefs, Nicolette

      Verwijderen
  5. Oh Petra wat prachtig is dit zeg ! Echt een kunstwerkje ! Knap dat je de achtergrond er helemaal bij hebt getekend ! Een feestje om naar te kijken !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje deze prachtige creatie had ik bijna gemist zie ik. Wat kunstig ingekleurd en de achtergrond heb je ook zo mooi gedaan! Mooi dat je er verder niet veel versiersels bij hebt gedaan, dit mooie kleurwerk is al een echt eyecatcher.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra