zaterdag 24 februari 2018

Voorjaar..



Hallo allemaal,

Wat fijn dat je weer een  bezoekje brengt aan mijn blog. De vakanties zijn begonnen de 1 heeft een week en de ander twee weken vrij. Ik heb weer lekker zitten fröbelen met Nora. Ze kwam dit kaartje tegen op Pinterest en zei oh mama deze gaan wij maken. Ik had nog geen malletje van een berg dus snel op mijn vrije dag een malletje scoren van Marianne. Voor deze kaart diverse mallen gebruikt van Marianne, joy en Ali. Wij zijn benieuwd wat jullie er an vinden wij zijn dik tevree.

Lieve groetjes,
Nora en Petra

8 opmerkingen:

  1. Twee superleuke kaartjes!!
    Jullie vermaken je wel in de vakantie.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt ! Heerlijk om de vakantie zo te beginnen !
    Geniet er maar van !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar mogen jullie zeker dik tevreden mee zijn!!
    Superleuk :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 schitterende kaarten.
    Ze gelijken op elkaar, ik was de verschillen aan het zoeken.
    Van wie is wat?
    Nog veel knutselplezier samen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Carla,
      De kaart aan de linkerkant is van Nora en rechts van mij.
      Lieve groetjes,
      Petra

      Verwijderen
  5. Ohh geweldig wat een schatjes weer!! Wat zijn die diertjes van Eline toch leuk om mee te spelen he. Als ik dit zie heb ik ook gelijk weer zin om ermee aan de slag te gaan.

    Geniet nog even van de vakantie!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Leuk zijn de diertjes van Marianne Design.
    Gezellig om met je dochter te kleuren.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra