dinsdag 20 november 2018

Eline's Cute Animals - My Winter Favorites nr 5


Hallo allemaal, 

Wat gezellig dat je vandaag een kijkje komt nemen op mijn blog. Vanaf vandaag start leuke challenge bij Gerdine en Linda de Eline's Cute Animals - My Winter Favorites. Voor deze week laat ik de leuke beren zien, althans een deel daarvan :) . Ik heb hiervoor een doorkijkkaart gemaakt en waardoor er een leuke diepte ontstaat. De mooie bloem van Creaties gebruikt als kerstroos.

Ik ga vanavond een kijkje nemen naar alle mooie kaarten die de andere geplaatst hebben en ben benieuwd wat jullie van deze vinden. Alvast bedankt voor de reactie die je achterlaat, lees ze met veel plezier.

Lieve groet,
Petra






Hieronder de data nog even op een rijtje:
Dinsdag 20 november - nr 5
Dinsdag 27 november - nr 4
Dinsdag 4 december - nr 3
Dinsdag 11 december - nr 2
Dinsdag 18 december - nr 1

16 opmerkingen:

  1. Mooie doorkijkkaart met die gezellige ijsberen. Bij mij een wellicht wat onverwachter dier in de winterse challenge...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf doorkijkje heb je gemaakt en zo die vrolijke snuit van de ijsberen te zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een leuke doorkijkkaart Petra! Leuk zoals je ijsberen erbij zitten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje met de ijsberen :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een vrolijke en leuke kaart geworden!! Petra :-D
    Leuk zo'n doorkijkkaart. Ik hou wel van aparte kaartvormen ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart Petra!!
    Tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je meedoet en wat een leuke kaart met de ijsberen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat leuk zo met het doorkijkje! De ijsbeer komt bij mij ook langs, deze week de egel. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt ook de ijsbeer op 5, leuk! Bedankt voor het meedoen met onze diertjesdinsdag winterchallenge! Groetjes, Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart Petra met de ijsbeertjes.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kasrt, grappig hoe die tweee over de rand gluren.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Petra. Leuk met de ijsberen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kaart met die ijsberen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dit super leuk gedaan Petra!
    Groetjes, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra