maandag 12 november 2018

Jingle Bells... (Day 12 J)


Hallo allemaal,

Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Vandaag laat ik jullie deze leuke doorkijkkaart zien. Je komt deze kaart regelmatig tegen op Pinterest en You Tube dus ik heb geen idee wie de bedenker is van deze leuke kaart.

De leuke Rudolf en label komen bij Ali vandaan en voor de rest wat malletjes van Marianne gebruikt. Ik heb geen idee meer van wie die leuke sneeuwvlokjes zijn.

Met deze kaart doe ik graag mee met de challenge van Beccy's Place
Vandaag de J van Jingle Bells (look at the little bell on the label)

Bedankt weer voor je bezoek en graag tot de volgende keer .
Lieve groet,
Petra

3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende doorkijkkaart Petra! Mooie kleuren heb je gebruikt!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card Petra, I love the multiple circles all layered together! The reindeer in the centre is really cute, his shiny nose is wonderful. You did an awesome job embellishing the card with the pine cone and poinsettia. Fabulous!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra