woensdag 14 november 2018

Little reindeer.....




Hallo allemaal,

Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik hen uitgesneden met mijn machine. De kleine rendiertjes zij gekleurd met mij copics.
Met deze kaart doe ik graag mee met de november challenge bij Beccy’s Place, vandaag de L :  Little Reindeer.

Ik benieuwd wat jullie ervan vinden. Alvast bedankt voor het plaatsen van je reactie, ik lees ze met veel plezier.

Lieve groet,
Petra

Hello all,

How nice that you will have a look at my blog again. Today I show you a card that I cut out with my machine. The little reindeers are colored with me copics.
With this card I like to partipate  the November challenge at Beccy's Place, today the L:
 Little Reindeer.

I wonder if you like my card. Thanks  for posting your comment, I read them with great pleasure.

With kind regards,
Petra
Petra

6 opmerkingen:

  1. Jij kunt heel goed overweg met je machine, wat een leuke kaart! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fabulous card Petra! I love the snow globe you created, the little deer are fantastic and you did a wonderful job with the colouring. I like the glittery paper behind the sentiment too, it adds some nice sparkle to your design. Well done.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart met die leuke rendiertjes Petra. Mooi zoals je die diepte in de snowglobe hebt gemaakt. Toffe kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit superschattig zeg ! Heel erg leuk kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, Petra! Wat een schatje is dit! Ik vind het 3D-effect heel gaaf uitgewerkt en die rendiertjes zijn werkelijk té schattig! Mooi gekleurd ook!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra