zondag 11 november 2018

Lekker bij een kopje thee.......



Goedenavond allemaal.

Ik laat jullie een leuk presentje zien. Ik kwam deze tegen op You tube, ik zal de link plaatsen. Het is Duits gesproken maar ze laat alle afmetingen  zien, voor wie geen Duits kan verstaan. Ik het modeltje meteen in mijn Silhouette Machine gezet, dus kan ik naar harte lust deze leuke doosjes maken. Ik heb het nu maar even gevuld met mini reepjes maar de bedoeling is om er straks ook de Lebkuchen in te doen. Elk jaar gaan wij rond Kerstmis een dagje naar Duitsland en worden deze lekkernijen ingeslagen, voor ons zelf , mijn ouders en een collega.


Tevens wil ik met dit doosje meedoen aan de challenge bij Beccy's Place
Voor vandaag geldt de bingo en ik heb gekozen voor red& green -Markers -Ovals

Hier nog de link van you Tube     https://youtu.be/CaTAAbukynY

Nog een fijne avond lieve groetjes,
Petra



4 opmerkingen:

  1. Hai Petra,

    Wat een super leuk doosje is dit zeg! Ik vind de sterren die je gebruikt hebt en het plaatje geweldig! Kortom: een super combi!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great combination and a lovely box. The gold stars and ribbon add a sparkly touch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous little box Petra, it's a great way to give a gift. The little puppy on the top is so cute with his hat and cape. I love the gold and holographic stars in the background as well as the metallic ribbon. Thanks for the link to the tutorial!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra