vrijdag 1 november 2019

15 minuten tractatie...

Hallo allemaal,




Wat gezellig dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Dit keer met een leuk doosje en zoals de tekst al verklapt zit er wat lekkers in, even een momentje voor jezelf. Het doosje heb ik gemaakt met mijn Silhouette en de leuke dame gekleurd met mijn copics.


Mocht je dit ook willen maken is hier de link naar You Tube, het is Duits gesproken
https://youtu.be/qTcmOSt_lYM

Tevens doe ik gelijk mee met de november challenge van Bercy's Place. De A van Advent

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Lieve groetjes,
Petra

7 opmerkingen:

  1. Supergaaf en leuk!! Petra :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love that sweet little image Petra, she's a very cute character! The box fold is wonderful and I really like the idea of including a gift with the card. I had to translate the message in Google Translate to see what you were including in the box... love the idea of the 15 minute Christmas! Fabulous.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra wat een super lief doosje heb je gemaakt. Heel leuk!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra