donderdag 21 november 2019

ginger bread ....



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kadoverpakking zien, die ik elf heb gemaakt.
Het doosje heb ik via youtube een Duitse dame. Ik vind het opstaande randje zo sjiek. Het kaarje komt bij de Action vandaan en zat bij de set van de geurstokjes die ik al eerder heb laten zien. Nu moest er nog een binnenwerk gemaakt worden waar het kaarsje precies in past, met dit als resultaat.
Vervolgens kreeg het idee om een ginger bread popetje  te maken met de malletjes van Marianne Design.



De koala (arm), de beer (benen,handjes), het spookje (mond en gesp). 
de katten  (Hoofd, lijf,handjes,), het rendier (neus), de hondjes (tongetje voor de ogen)

Ik vond het leuk om te bedenken en vooral het eindresultaat.

Ik wens je nog een fijne dag en tot snel.
Lieve groetjes,
Petra






11 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuk idee om een peperkoekmannetje zelf samen te stellen voor dit mooie doosje. Lekker creatief bezig geweest Petra en het resultaat is top. Misschien breng je ze bij MD op een idee voor een stans want die bestaat volgens mij nog niet hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Miranda, ik heb het ook op de Facebook pagina geplaatst.. Wie weet komen ze volgend jaar met een peperkoekmannetje. Zou wel leuk zijn.

      Lieve groetjes,
      Petra

      Verwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk kerstdoosje heb je gemaakt Petra. En wat ben jij creatief zeg, heel zo'n gingerbread poppetje in elkaar zetten met zoveel verschillende malletjes. Echt super knap en een heel leuk resultaat!! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk Petra!!
    En wat gaaf dat je het ginger bread poppetje van al die onderdelen van de andere poppetjes gemaakt hebt. Knap!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf gemaakt !
    Geweldig idee!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, this is fabulous Petra! You've done an awesome job constructing this little gingerbread man from all sorts of different shapes. He has such a sweet little face. The gift box is beautiful, what a lovely way to give someone a special present. Gorgeous!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gemaakt het peperkoek popje mooie kerstkaart.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat superleuk gedaan wat een schattig peperkoek mannetje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat knap om zelf een gingerbread mannetje samen te stellen met verschillende mallen. Het is super leuk geworden.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat vind ik nou zó leuk hè, iets wat je niet hebt tóch zelf maken met de mallen die je wél in huis hebt. Wat ontzettend creatief, ook je kadoosje mag er weer zijn, geweldig,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat is jouw peperkoekenmannetje een toffe combinatie van malletjes! Heel leuk op je mooie doosje!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra