maandag 18 november 2019

Kerstman... p is pencils/ potloden


Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met een kaartje. Vandaag mocht ik weer een kaart plaatsen op ons gezellige blog kleuren met potloden. Deze is  gekleurd met mijn Faber Castell. Een simple kaart en de mooie mal gebruikt van Cea lies, bewerkt met Embossingpoeder.  Met deze kaart doe ik mee met de challenge bij Beccy’s de P van pencils

Ik hoop dat je weer de moeite waard vond en ik zou zeggen tot snel.

Lieve groetjes,
Petra

Today I show you a other card. I also Placed a card on our blog color with pencils. This one I colored with My Faber Castell. I kept the card simple, used the die from Crea lies and put Some Embossing powder on it. I Will Place the card at the challenge by Beccy’s the P for pencils. Hope you like it and see you soon.
Hugs,
Petra

6 opmerkingen:

  1. wat een toffe kaart ! helemaal leuk is deze geworden ! mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de guitige kerstman!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This card is awesome Petra!! I love the sweet Santa faces, it was a great idea to stamp him multiple times to create a pattern. You did an amazing job with all the colouring, the pencils looks fabulous against the buff coloured card stock. Love the addition of the scalloped border and little gold bell. Really fabulous!!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou en of het de moeite waard is om deze kaart te bekijken...wat een plaatjeen zo mooi ingekleurd..

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gedaan door de kerstman meerdere keren op je kaartje te zetten, kadertje er omheen en klaar, mooi! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi, en zeker dat leuke kerstmannetje. Mag ik vragen van welk merk de stempel is ??

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met heel veel plezier. Bedankt. Liefs van Petra